sobota, 1 listopada 2014

Kim jest ten GRABARCZYK?

Rafał Konrad Grabarczyk

lat 35, łodzianin, społecznik rowerzysta, pasjonat komunikacji miejskiej. Wiceprezes Łódzkiego Klubu Turystów Kolarzy PTTK - organizator wycieczek rowerowych po regionie. Członek Klubu Miłośników Starych Tramwajów - aktywnie wspiera działania na rzecz Zajezdni Brus. Pracownik MPK-Łódź. Radny Rady Osiedla Chojny-Dąbrowa.


Z chęcią chwalę się Łodzią, prowadzę wycieczki rowerowe, które cieszą się powodzeniem. Działam na rzecz miasta i regionu. Jestem dumny z naszego miasta ŁODZI!
 Zajezdnia BRUS to perełka wśród miejskich zabytków. Z chęcią zapraszam przyjaciół do tej zajezdni aby zobaczyli i mogli dotknąć zabytków komunikacji miejskiej. Działam również w Klubie Miłośników Starych Tramwajów, w skrócie KMST. Komunikacja miejska jest moją pasją. Drugą przepiękną zajezdnią była zajezdnia Dąbrowskiego. Niestety została haniebnie sprzedana za czasów byłego prezydenta Łodzi pana Jerzego Kropiwnickiego! A później zrównana z ziemią! Czego nie możemy sobie odżałować :(






Praca to moja pasja, jest związana z komunikacją miejską. Jestem dyspozytorem w MPK-Łódź. Pracuję z ludźmi i dla ludzi. Chciałbym usprawnić komunikację miejską a współpracownikom ułatwiać pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz